شب هفتم محرم 1392

هیات حضرت اباالفضل العباس (ع)

هیات حضرت اباالفضل العباس (ع) چوپانکلا پازوار

شب هفتم محرم 1392

سرباز گمنام
هیات حضرت اباالفضل العباس (ع) هیات حضرت اباالفضل العباس (ع) چوپانکلا پازوار

شب هفتم محرم 1392

ويژه برنامه شب هفتم محرم 1392


 سخنراني : حجت الاسلام سيد مرتضي پورعلي


 روضه : امين محسن پور


 زمينه : براي تو بسه يه قطره آب


 واحد سنگين : واي واي تشنته مادر


شور : زندگيم مال تو


 شور : اگه توي روضه اشک چشام جاري ميشه

 

 

 

 

زمینه

برای تو بسه یه قطره آب

نده اب گریه هات منو عذاب

 

توی خیمه هامون دیگه قحطه آبه

روی صورت تو اشک های ربابِ

 

کاشکی یه کم بارون بباره علی علی علی

رفته عمو که آب بیاره علی علی علی

 

وااآای   وااآای

 

چشاتو رو به من علی نبند

به جای گریه هات یه بار بخند

 

تشنگی بمیرم از لبات می باره

مادرت عزیزم دیگه شیر نداره

 

کوفی چرا حیا نداره خدا خدا

شیش ماهه که گناه نداره خدا خدا

 

وااآای   وااآای

 

خدا می دونه که جون منی

داری رو دستِ من جون می کنَی

 

لالایی می خونم با دلی که زاره

طاقت سه شعبه حنجرت نداره

 

پیش چشای مادر تو علی علی علی

می ره رو نیزه ها سر تو علی علی علی

 

وااآای   وااآای

 

شور

زندگیم مال تو

دل فقط دائم دنبال تو

 

می میرم پای تو روز آخر آقا

سر نمیخوام آخه شده بی سر آقا

جوونیم فدای علی اکبر آقا

 

ثارالله سر و سامونم

ثار الله همش میخونم

ثارالله فدا شه جونم

 

ثار الله چشام گریونه

ثار الله خدا می دونه

ثارالله برات بارونه

 

ثارالله آبروی من آرزوی من عشق خدا

ثارالله سرنوشتمی تو بهشتمی

 

ثارالله یا ابا عبدلله

 

واحد سنگین

ببار بارون ببار بارون یه دنیا تو دلم درده

نه سقا بر نمی گرده

عطش بیچارمون کرده

 

ببار بارون ببار بارون گل نیلوفرم تشنه است

سه روزه پسرم تشنه است

علی اصغرم تشنه است

 

علی لالا لالا لالا لالایی مثل خودم غرق دعایی

الهی مستجاب بشه

لالا لالا لالایی برو تو آغوش بابایی

شاید لبات سیراب بشه

 

وای وای تشنته مادر

وای وای علی اصغر

 

ببار بارون ببار بارون نذار این جور برن آسون

یعنی چی میشه تو میدون

با اون حرمله ی ملعون

 

ببار بارون ببار بارون نذار حرمله روش وا شه

گلم تشنه چرا باشه

سه شعبه تو گلوش جاشه

 

علی لالا لالایی داره  میاد بوی جدایی

جدا نشو از مادرت

لالا لالا لالا لالایی دیر کردی اصغرم کجایی

یعنی چی اومده سرت

 

وای وای تشنته مادر

وای وای علی اصغر

 

ببار بارون ببار بارون آقام اومد ولی انگار

نداره طاقته دیدار

نیومد تو حرم این بار

 

ببار بارون ببار بارون حسین داره کجا می ره

به پشته خیمه ها می ره

بدون من چرا می ره

 

علی لالا لالا لالا لالایی زیر عبا چه بی صدایی

بمیره مادرت رباب

لالا لالا لالا لالایی تو بغل فرشته هایی

حالا دیگه راحت بخواب

 

وای وای تشنته مادر

وای وای علی اصغر

 

با حیدرم بالشکرم

 رو به شما ای روبهانِ خیره سرم

کجا گریزید شما که کشتید برادرم

 وای از حرم خون جگرم دور و برم

هر چی می بینم پر از ستاره است کو قمرم

بگو چه جوری تو رو از این جا من ببرم

 

پاشو داداش داداش داداش

پا نشی افسوسی می شه نذار بشه

 

پاشو داداش داداش داداش

 اصغر گلو بوسی می شه نذار بشه

 

پاشو داداش داداش داداش

قضیه ناموسی می شه نذار بشه

 

داداش داداش من نفسم در نمی آد

پاشو باغیرت

پاشو همه کس و کارت منتظرن نمون تو غربت

 

غارتگر ها منتظرن نا من برم بیان سراغت

چه جور برم به خیمه تو صد دفعه زیر و رو می شی برا غنیمت

 

وای وای تشنته مادر

وای وای علی اصغر

 

شور

اگه توی روضه اشکه چشام جاری میشه

اگه با غم تو این دله من یاری میشه

یا تا میگم حسین تا کربلا راهی میشه

 

مدیونم مدیونم مدیونم اربابم

مدیونم چون که یک مجنونم

مجنونم چون به تو مدیونم

از لطف تو آقا ممنونم ممنونم ممنونم

ای آرومه جونم

 

ثارالله با ابا عبدالله

 

آرزومه باشم یک شب جمعه حرم

توی صحن حسین بشکنه بال و پرم

دست زهرا بشه سایه ی روی سرم

 

ای حالم خوشحالم شد یارم

یا اباعبدالله

شد یارم من کجا غم دارم

چون بارون پای تو می بارم

از دوری حرم می بارم

خیلی دوسِت دارم

 

ثارالله با ابا عبدالله

 

به عشق رقیه دل شده دیوونه ی تو

شب و روز می گیره دلم آقا بونه ی تو

از لطف ابالفضل پر می گیرم خونه ی تو

 

صهبامی نجوامی مولامی

یا حسین ثارالله

مولامی مالک دنیامی

نجوامی علت اشکامی

تو شاه و یا حسین آقامی

آقامی آقامی یاحسین آقامی

 

ثارالله با ابا عبدالله

 

 

 



برچسب‌ها: شب هفتم محرم 1392

تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392 | 15:32 | نویسنده : سرباز گمنام |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.